Poradnik jak zrobić prosty czar.
1.Kopiujemy plik (.lua) w folderze (spells->instant)
lub (spells->runes)
i edytujemy zawartoć:
attackType = Typ ataku
animationEffect = Efekt animacji
hitEffect = Animacja po trafieniu w potwora lub postać
damageEffect = Efekt udeżenia (krew)
animationColor = Kolor animacji
offensive = false - ofensywny
drawblood = false - wytwarza krew
LightHealingObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect,
hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
LightHealingObject.minDmg = 10 + (level * 2 + maglv * 3) * 0.08
LightHealingObject.maxDmg = 10 + (level * 2 + maglv * 3) * 0.33
return doTargetMagic(cid, centerpos, LightHealingObject:ordered())
end
Tłumaczenie:
1.Informacja objektu
LightHealingObject =
MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect,
damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
2.Funkcja domyslna (niezmieniać)
function onCast(cid,
creaturePos, level, maglv, var)
3.Pozycja udeżenia (niezmieniać)
centerpos = {x=creaturePos.x,
y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
4.Minimalne i maksymalne odebranie hp u dostajšcego
czarem ;)
LightHealingObject.minDmg =
10 + (level * 2 + maglv * 3) * 0.08
LightHealingObject.maxDmg = 10 + (level * 2 + maglv * 3) * 0.33
5.Przywraca po czasie lub odrazu
return doTargetMagic(cid,
centerpos, LightHealingObject:ordered())
6.Koniec skryptu
end
Uwaga! Jeli chcemy zmieszać skrypty to robimy tak:
1.Kopiujemy obok siebie np:
LightHealingObject =
MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect,
damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
ExtraHasteObject =
MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect,
damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
2.Dodajemy obok siebie akcję(można wykożystać
b.wiele akcji):
LightHealingObject.minDmg =
10 + (level * 2 + maglv * 3) * 0.08
ExtraHasteObject.minDmg = 10
+ (level * 2 + maglv * 3) * 0.08
3.I na koniec dodajemy do linijki:
return doTargetMagic(cid,
centerpos, LightHealingObject:ordered(),
LightHealingObject:ordered())
Koniec
:)
|