Tutoriale by Babcia@Stefa

                               Poradnik jak zrobić prosty czar.

1.Kopiujemy plik (.lua) w folderze (spells->instant) lub (spells->runes)

i edytujemy zawartoœć:

attackType = Typ ataku
animationEffect = Efekt animacji

hitEffect = Animacja po trafieniu w potwora lub postać
damageEffect = Efekt udeżenia (krew)
animationColor = Kolor animacji
offensive = false - ofensywny
drawblood = false - wytwarza krew

LightHealingObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
LightHealingObject.minDmg = 10 + (level * 2 + maglv * 3) * 0.08
LightHealingObject.maxDmg = 10 + (level * 2 + maglv * 3) * 0.33
return doTargetMagic(cid, centerpos, LightHealingObject:ordered())
end

Tłumaczenie:

1.Informacja objektu

LightHealingObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

2.Funkcja domyslna (niezmieniać)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)

3.Pozycja udeżenia (niezmieniać)

centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}

4.Minimalne i maksymalne odebranie hp u dostajšcego czarem ;)

LightHealingObject.minDmg = 10 + (level * 2 + maglv * 3) * 0.08
LightHealingObject.maxDmg = 10 + (level * 2 + maglv * 3) * 0.33

5.Przywraca po czasie lub odrazu

return doTargetMagic(cid, centerpos, LightHealingObject:ordered())

6.Koniec skryptu

end

 

Uwaga! Jeœli chcemy zmieszać skrypty to robimy tak:

1.Kopiujemy obok siebie np:

LightHealingObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

ExtraHasteObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

2.Dodajemy obok siebie akcję(można wykożystać b.wiele akcji):

LightHealingObject.minDmg = 10 + (level * 2 + maglv * 3) * 0.08

ExtraHasteObject.minDmg = 10 + (level * 2 + maglv * 3) * 0.08

3.I na koniec dodajemy do linijki:

return doTargetMagic(cid, centerpos, LightHealingObject:ordered(),

LightHealingObject:ordered())

 Koniec :)

 

                                                 

                                       

              

 

                 WebTemplate Copyright Š2002 by CONRADOS